12deSetembre2005

WwwooWwwww 12 de setembre ya!!!! JAJAJA no veas!!
 
Es veu que comencem les classes avui mateix… ara són les 10i mitja del matí.. i es veu també que els dilluns no tinc classe pel matí… això está bé, veus? tot i que aquest any tinc la setmana més completa que abans… hi ha dies que vaig de matí, d’altres que vaig de tarda, i d’altres que passo tot el dia a la uni.
 
Com que aquest estiu he conseguit lloc de treball en un estudi d’arquitectura (a viladecans, tope d a la vora de casa meva, a mig minut! xD) seguyr que algun dels matins que no tingui classe o alguna tarda aniré a currar, però tampoc faré gaires hores i no hi aniré pas cada dia. ja que parlo del tema, deixo aqui el telefon del despatx pk normalment a la feina no portaré el mòbil. (EL TELF DEL DESPATX: 93 659 04 57   no pregunteu pel Cabis eh!pregunteu pel jaume que es veu que em dic jaume.)
 
Després resulta que també seguiré al grup de teatre enguany… estic motivadillo per seguir-hi.
de moment "començarem el curs" a teatre el dia 21, que es dimecres, i seguirem fent les reunions cada dimecres a la nit com de costum, al Auditori Pau Picasso. Espero que ens motivem a teatre per preparar algo currat per el Teatre Al Carrer 2006!!!! tenim tot l’any per preparar algun espectacle. si voleu qualsevol cosa de l’associació de teate casi que em truqueu al mobil, i si no al meu email, que no en tenim del grup. (pa qué?)
 
bueno senyors i senyores… aixo es la informeishon d’avui.
que tingueu un bon puto curs 2005-2006
(tot i que per alguns el 2006-2007 serà millor encara…) (uhhHh)

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!