Sodi

sodium

Etiquetes: , , , , , ,

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

2 responses to “Sodi”

  1. Serge Claymore says :

    Aquest em flipa molt!

  2. cabistron says :

    yay! merci sergi! primer comentari al blog en varios mesos!! jajaja!! D’aquest el que em mola força és el fons, llàstima que pel blog sempre pujo imatges reduïdes de l’original i no s’aprecia massa, el fons tenia varios detallets d’aquests d’atrapar-se un rato, pero despres del fons em vaig motivar i vaig fer el paio i la imatge va canviar força, en la linia dels tios allargats k feia per llavors. tot i aixo es titula sodi pel vapor de sodi de les llums ataronjades del fons. (aixi, del freak style) Aviam quan en penges tu algun!!! competiii

Digue'm què n'opines!

