Busca una altra cosa i em trobaràs

Hola a tothom!

Feia uns dies ja que no preparava res per al blog.. i s’ha notat molt al comptador de visites!! jeejej

És per això, que com que encara no se m’ha acudit cap cosa prou interessant per publicar, penjaré una petita llista de les paraules que la gent fica al google, i que vés a saber per què, van a parar fins aquí. El wordpress em dona entre diferents estadístiques, aquesta informació, que com més s’acumula, més catxonda em sembla.

De pas aprofito per saludar-vos, oh visitants amb el sentit d’orientació d’una ameba, que no sabeu ben bé a on coi buscar la informació però que arribeu fins aquí.

El meu top 10 de cerques despistades (que porten a parar al meu humil blog) preferides, citades exactament:

  1. “assenyalades las partes del theremin”
  2. ¿qué músicos de jazz no tomaban drogas?
  3. murales con tema bambu
  4. jazz y heroina
  5. “cristina pardal”
  6. comic sans, freakisme, video
  7. timeout barcelona desembre
  8. la caverna l de platon
  9. etsab festa dia pintar portes
  10. https://cabistron.wordpress.com/   (el que m’agrada d’aquesta, és que tota aquesta gent confon la barra de direcció i la de cerca xD)

(Prometo que el proper post serà de més qualitat)

Salut companys!

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

