Hey Doctor! Could you give me a prescription…

Hola family.. com esteu??
Doncs jo estic aqui tot del panchin’-afternoon jejejej i res.. m’ha vingut de gust escriure-us una estoneta com acostuma a donar-se en aquestes ocasions de l’any.. fi de curs, principi de idem, nadal, etc etc.. basicament als moments depressius jajajajajjajaj avui toca parlar de l’estiu? de sant jonis? de res? del curs? (uf.. parlar del curs com que no cal) no sé..
la veritat és que porto tot el puto curs de cul amb el curro i la uni, no em queixo perquè em va molt bé lo que faig.. però es que no faig res mes!!! cagontó!! i ara que és estiu(des d avui? des d ahir? no se) la veritat és que em sento raro.. de no haver d’obrir l’ordinador per fer feina, ni de tenir feina pendent (de la uni, que de la vida sempre en tinc de feina pendent) i la veritat es que ni han començat les vacances com aquell que diu i ja m’he avorrit.. juas.
És que algú de per aqui te alguna idea de fer algo pero no sap amb qui ni on?? doncs m’aviseu perquè se’m presenta un estiu maaxim perro… i no es plan.. ja podriem fer un viatget o algo no???????????ahi porahi.. a jamaica o a les seychelles juasjuas i ja no tornem jejejeje
bueno seguiré escrivint els meus pensaments fruits de l’avorriment fruit dels pensaments xD
cuideu-vos! o no! total.. és igual lo que us digui perquè seguireu fent lo que us dongui la gana! jajajaj una abraçada colla d’avorrits!
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

One response to “Hey Doctor! Could you give me a prescription…”

  1. saragmatha says :

    per cert! Que está guay el nou format que t¡has montat!!!
    I m\’ha fet molta gràcia això dels HAURIA….
    jo també HAURIAAA!!!!
    visca el verb  HAVER!!
    isa

Digue'm què n'opines!

