Hou Hou Hou..

Hola familia.. torno a estar aqui..
s’han acabat les classes del semestre.. encara queda feina pel gener (com molts d’altres d la uni) però bueno, la cosa ja és una mica més lleu.. ja no cal patir tant.. almenys la pitjor setmana del 2006 ja ha passat.. quin estrés per favor! quin patir per després fotre’s l’òstia igual! xD Bueno ara toca descansar uns dies (em refereixo a dormir fins l’avorriment.. etc) però és sortir del foc per anar a parar a les brases.. com sempre. Ara va i quan et penses que per fi s’ha acabat el patir.. va i és nadal! XD juas.. sempre prou sobre mullat.. o com dirien els molotov: ahora truena sobre empapado.
Toca fer projectes pel 10 de gener, urbanística pel 8, examen final d’estructures per ves a saber quin dia de gener (pq el segon parcial va ser una matança, malgrat tenir un 8,2 del primer parcial, feu-vos una idea xD).
I després de tot va arribar la nit del 22, que potser millor no fer cap comentari. S’acaba el semestre, s’acaba la paloma (quina ranciada de nit), s’acaba el semestre dels ous.. ja anava tocant.
El millor que es pot fer serà posar punt i a part, i passar de pàgina tu, perquè això no pot pas ser. no m’estic despedint de res.. perquè no me’n vaig enlloc encara, almenys de moment.
 
Així que res, així va, ara toca aguantar la família i les putes brometes de cada any, que si encara no m’he tret el carnet, que si encara no tinc novia, que si encara no em tallo els cabells (no falten mai els chistes de jesucristo superstar per part de la tieta de turno.. cada puto any, no falla) que si no m’afaito, que que be que em va tot i que guapo que seria si no portés aquests cabells… en fi.. paciència.
I després aquesta nit, que es nitbona i demà nadal i demà sant esteve i l’endemà toca anar a currar. i després cap d’any, que si no surts ets un desgraciat i un avorrit. (doncs serà).
 
bueno em despedeixo ja després de donar-vos la meva ració d’ànims JAAJJAJAJA fins aviat, colla d’avorrits.
 
…what i’m sorry for is all those wasted days, and all those wasted ways…
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

