Renders!

Ei famila!
Us poso aquí els renders que he fet juntament amb el Victor Quintana, alias Viw (link al seu Space), d’un bloc de vivendes a Tibenys, a la vora de Tortosa, Tarragona, Catalonia, Spain, World, Solar System, Lacteous Way, Univers. Doncs em van fer l’encàrrec a través d’una amiga de la uni que va pensar que podrien encarregar-me el tema render i jo vaig acudir al quintana, que en sap un munt i així he après 3DstudioMax que ja anava tocant.
 
així que aquestes dues darreres setmanes hem fet el 3D i els fotomuntatges que ens van encarregar.. primer encàrrec serio que fem, i també primera vegada que treballo (cobrant) des de casa (la hostia!)..
 
Doncs aquí us penjo els renders.. estan reduits de qualitat pk les imatges originals tenen molta ressolució i no es plan. Jo n’estic molt satisfet.. el resultat ha sigut satisfactori.
 
molts petons i recordeu de netejar-vos darrere de les orelles quan us dutxeu, que sou uns bruts.
 
Anuncis

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

