10 d’agost

Ja feia temps que no escrivia aqui al blog.. de fét des d abans del teatre al carrer.. aixi que deu n’hi dio. Feia temps que no escrivia aqui per a tu…
 
Doncs bé aquí estic un altre cop, per variar, a l’habitacio davant del ordinador; escoltant, per variar, algo de reggae; fent, per variar, algo de feina i perreo simultàneament. Bueno sempre es pot dir que la meva vida no es una variació excessiva d’una manera de fer habitual, menys riscos, però més seguretat potser.. tot i que.. seguretat perquè? pa que? bueno mai se sap, per "això" suposo.
 
Venia a escrivir una estona també pel mateix motiu de sempre, que és per necessitat. L’agost a Merdacans ve a ser algo semblant: poca cosa. Però tampoc és que em queixi, de ben sabut teniu que aquesta és la meva manera de viure i és, segurament, com més gaudeixo. Perdre el temps que passa per mi sempre ha sigut més aviat un hobby que un problema. Això sí, tots els hobbys surten cars, alguns en calers i d’altres en les conseqüències, d’altres en els dos casos. Em veig obligat a patir-ne les conseqüències si és el que cal, al cap i a la fi sempre estàs a patir condemna amb alguna cosa, per tant, què menos i ja posats que la meva manera de viure sigui la meva condemna. Segur que viure em matarà així que no problemo.
 
Ara, a part de pensar en aquestes parides sense importància, també tinc algo més a fer, si si. De fét estic treballant i tot jajaja imagina’t. Estic treballant a un despatx d’arquitectura a Barcelona fent pràctiques de delineant.. està prou bé, és una feina tranquila (bàsic) i relativament senzilla, i lo bo és que estic aprenent una mica més (algo bàsic també). I a part d’això doncs bé passo les tardes ara fent un 3D que m’han encarregat d’un altre despatx d’arquitectura a través d’una amiga i el vaig fent amb un moña tal com el quintana per si el coneixeu (que en sap un ou) i aixi aprenc una mica d 3Dstudio que es bastant complicat el tema.. Bueno no està de més aprendre, pero collo per aixo tinc la resta de l’any no? això si, viatge i vacances pa que? cagontó si que hauria de fer algo.. però que? on cony vaig? tens alguna suggerència? Serà benviguda.
 
Bueno resulta que piro. Tinc una partida de pim pom pendent… i no es pot deixar passar. (no com d’altres coses)
molts petons i cuida’t molt i gràcies per avorrir-te tant com per haver arribat a llegir fins aquí.
Mua
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

