Un Any Més

ai!!!! uf!!! quin cansanci penya.. estic baldat. Avui és 3 de Juny… increïble! estem al Juny! buah que rapid joder!
Hi han alguns que ja han acabat el semestre a la uni.. hi ha alguns altres que gairebé, però el que passa és que tots estem ja olorant l’estiu i és inevitable amagar la ilusió que provoca aquest dolça sensació… uf l’estiu.. quina por que em fa l’estiu.. no tinc ganes de treballar!!! XD estic fart de currar com un loco tot l’any per posarme a currar a l’estiu un altre cop davant de l’autocad dels collons!!! en fi..!!
 
doncs vaya any a la uni senyors.. casi no he fet res més que fer feina de la uni! ufff en serio.. estudiar arquitectura és letal.. he passat més nits sense dormir en dues setmanes que en més d’un any diria jo.. sense dormir treballant durant dies sencers, menjant malament, fumant com un descosit uf uf uf això sí, de moment els esforços estan valent la pena, alguna assignatura ja està aprovada.. 😛 faltaria més després dels trotes de feina k m’he fotut.. (i altres que s’han fotut sessions de feina mlt pitjors que jo, a ser Diego’s i Kiko’s etc etc spirituals en tota regla) (venerables spirituals) almenys un n’ha tret bona confiança de certa gent després de tantes hores de companyia i patiment davant d’un ordinador o d’una maqueta interminable… què menos després de tot, oi?
 
no sé.. és maco veure com tota la colla d’impresentables ocells de la sala d’estudis ens anem coneixent poc a poc i es va formant una pinya enorme de gent la mar de maca.. algo de bo s’ha de treure de patir tant en un puto puesto no??? i tant que sí. Sembla un comiat això que escric.. però de fét no ho és.. només estic tot sobat davant del pc escrivint coses que fa temps que pensava.. esperem que no s’hagi de escriure un comiat mai. bueno, ens seguirem veient.. que veig que són les quatre i pico i hauria d’anar dinant..
 
(ah per cert, a partir de l’any que ve cobraré de debò per donar classes de photoshop XD se us ha acabat el chollo de cabis-assistència 24h photoshop)
 
saludos a tots i totes
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

