Encara viu La Tasca?

Hola a tothom!
Voldria comunicar a tota la penya de vila i gavà i tal (als pocs k s dignen a mirar aquest blog i als demés) que estic fent un petit treball sobre La Tasca per la uni, es tracta de fer una breu descripció del lloc (la qual ja he començat fent-ne els plànols..) i també fent una descripció de com es viu aquest lloc, és a dir, com funciona l’edifici quan el fem servir.. quines situacions es donen, quines són les bones situacions i les dolentes que es presenten quan hi passem una estona d’oci i tal.. Bàsicament el treball és d’opinió meva, així que per molt que m’agradaria fer un super treball ben extens i fer-ne un anàlisi a fons, aquest està limitat a poques pàgines i a la meva única experiència.. per tant no puc gaudir de textos vostres ni res de l’estil (que m’encantaria recopilar en tot cas, per amor al art i a La Tasca en sí).
 
El que sí que voldria dir, és que si teniu alguna foto ben bona o alguna vivència o algun escrit al respecte.. doncs bueno,si m’ho enviéssiu al mail us invitaria a una birra!!! seria d’agraïr. la veritat és que no espero res pk hi ha molt poca penya que fa cas del que escric aquí (que en part ja em sembla bé), però bueno, s’havia de posar per si hi ha algú que té algo del tema!!
 
moltes gràcies tasqueros i tasqueres!
(també m’agradaria convocar una superfoto conjunta de tota la penya tasquera autentica, que ja no venen.. no se! seria un bon record després de que el bar faci tots els canvis que s’hi preveuen i que en part ja estan en marxa, com per exemple un calimotxo de litro MIL PELES, entre d’altres putades)
petons
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

