TheDonutSyndrome

Reprenc les paranoies fotoshoperas que no feia des d fa mil d temps!! he estat pensant ultimament en mesclar sentiments i fotografies.. potser una combinació algo arriscada (però sense deixar de ser interessant). Crec que el fét de foradar, distorsionar i afegir coses al cos humà, sempre son interessants perquè poden donar a pensar, el fét de no fer-ho dibuixant podria ser algo util pel fét de que el fotomuntatge sempre dona un toc de realisme que és el que crec que cal expressar, una sensació i una imatge real. ja veurem si segueixo fent coses del tema.
El fét de que hi aparegui jo a les fotos.. pos bueno, es normal, no tinc models xD. Si algú s’anima m’ho diu i li’n faig algun, o bé faré servir fotos d penya k ja tinc, tot i k mola mes fer la foto expressament potser.
Etiquetes: , ,

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

