Rub A Cabis Dub

eeei penya.. com anem?
 
l’altre dia em preguntava..
 
 
 
 
 
a arrel de que em van dir…
 
 
 
em preguntava…
 
 
la pregunta em menjava… em vaig començar a liar un cigarret per quan arribés a la sala d’estudis i fumar-me’l, passo pel costat de la màquina de cafè, on hi ha algun colega pillant-se un tallat: "hola, bon dia".. acabo de recórrer el passadís tan fosc k et porta a la salad’estudis.. s’obre la vista i veus penya currant a les taules d sempre. Deixo la jaqueta i la motxila a sobre d’alguna taula.. i miro.
 
miro la penya.
 
 
 
miro als de primer k hi han a la taula del fons.. i penses com en van de perduts.. i com de perdut anava quan estava en el seu lloc..
 
 
 
Com canvien les coses quan el temps passa tot sol! ni te n’adones fins que te n’adones.
per una bona estona se m’han oblidat les preguntes.. veient la penya pajarejant i currant, un es distreu de les cabòries…
 
uf.. dos quarts i cinc.. cap a classe.
 
 
 
 
 
 
 
es repeteix el recorregut d’arribada, però ara al’inrevés.. un altre cop el passadís, les màquines de cafè, els microones, l’aula de descriptiva, l’escultura amb els llavis pintats, l’aula del piano…  puges les escales que donen al hall i en ambdós costats, culs de penya mal asseguda i motxiles a punt de caure. Assolit el nivell de les aules "CB’s" … de sobte…
 
sense que ho hagis demanat…
 
 
 
la gentada.
la massa.
motxiles, carpetes, cares, culs, abrics, empentes… un cop has passat el cúmul d gent de la CB1 se t’obre el passadís, mentre penses.. era la CB3 o la CB4?
 
 
 
veus a tal…
 
saludes a tal altre..
 
llavors veus a tal altre… a arrel de que em van dir…
em preguntava…         la pregunta se’m menjava.
Anuncis

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

