Indiscretament Massiu

 
…A uns dies d’haver passat el viatge de la ruta LeCorbusier, sembla que les coses tornen a estar al seu lloc, o potser és que les coses segueixen estant al seu lloc de sempre.. (aisss.. si es que m’encanten les paradoxes)
 
Tots els viatges que faig són tan collonuts com qualsevol viatge que es pugui fer, es veuen coses noves, es redescobreixen sensacions i emocions que s’havien quedat cobertes per la pols de la rutina, més ben dit "la beneïda puta rutina". Però últimament si faig alguna escapada, em senten millor que mai. És com si abans de néixer t’haguessis quedat escampat per el puto planeta i cada cop que surts de casa en reculls un trosset, i cada vegada que tornes a casa amb aquest tros a la butxaca, afegeixes una peça més al puzZle (com acostuma a passar amb tots els puzzles, sempre hi falta una peça) i cada cop que hi vas afegint aquestes peces que vas recollint, sembla que et sents més ple.. dic sembla perquè tampoc saps quantes peces et falten.. normalment sempre en falten… trobo que la gràcia d’un puzzle no és acabarlo.
 
Per què serà que últimament visc les coses més intensament? No vull dir que les expressi més, jajajaja, ja se sap que no em caracteritzo per expressar les meves emocions (ja me la fotré algun dia); però sí que vull dir que cada cop les emocions que em provoquen els estímuls exteriors són més intenses, és a dir, que les visc amb més plenitud i que n’aprecio els detalls d’una forma que abans m’haurien passat per alt. Gairebé no he fet fotografies del viatge, gairebé no he pres cap nota (tret de La Tourette), gairebé no me n’he endut records materials.. aquest cop els records que m’he endut han sigut emocions.. "Imoushons" en anglès.   …com és possible que aquestes emocions quedin emmagatzemades a la memòria? No m’agradaria gens que s’esvaïssin.. (cabis poètic) Què n’haig de fer per poder aprofitar tota la intensitat amb la que han sigut rebudes?? De moment encara estan en procés de digestió.. espero que un cop païdes en pugui treure una merda ben bona xD
 
Buenu, família, no sé què més dir-ne. Espero almenys que la discreció amb la que se m’ha colat la intensitat del viatge no em somatitzi un mal de panxa i que us pugui transmetre tot el que poc a poc he estat aprenent..
 
un altre luxe ha sigut la companyia, tant desconeguda com coneguda.
ja us en parlaré en un altre entrada de Blog de pisos.
Ara fem pausa per la publicitat.
 
Petons, i no gorregeu tabac als demés que la cosa està fotuda.
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

One response to “Indiscretament Massiu”

  1. Información says :

    jejej ya esta leido.. (mas o menos me entere) con momentos poeticos y fotos tremendas con nievecica y todo ajjaja… y eso que se me han puesto los dientes largos  pa hacer algun viajeciko pronto.Enga salu2 desde mañolandia!!

Digue'm què n'opines!

