(Escriba Aquí El Título)

Hola avorrits de la vida… com esteu?
 
Bueeeno resulta que tinc unes vacances molt estranyes, com qualsevol altra cosa que pugui passar relacionat amb la uni, ben estrany segur. Stic aquests dies a casa, sense haver d anar a la uni pk no hi han classes, però fent feina d la uni que entrego aquests dies de gener, 16, 17 i 23. La cosa està en que no surto de Dogville ni a tiros, només algun dia k he anat a la uni (per variar) a fer el k sigui i tornar. Si no ets garrulo, a Viladecans t’avorreixes un huevo; i com que no em considero precisament garrulo (potser altres coses sí) doncs trobo que aquí a vila hi ha molt poc a fer. Uh sí, pots anar al kerouac’s a fer un cafè… hum… apassionant (per no mencionar altres garitos, ni cafeteries que la gent es pensa que estan de moda, però que realment s’hi va pk no hi ha enlloc més on anar).
 
Sí, a Viladecans pots fer 1000 coses, això sí, ninguna és interessant.
 
I bueno com que la penya esta a la uni currant, o d’altres estan a la uni, o d’altres estan currant.. què cony foto jo.??.. (Què faria jo sense els deures?) sempre em passa el mateix. I quan estic currant els altres fan de tot. Casi que em caracteritzo per la meva falta d’organització, coneguda per a alguns com a "caos particular del cabis"… sembla que mai estic al lloc oportú en el moment oportú… si surto al bar, la penya no hi és; i així successivament.
 
Alguna vegada m’ha passat pel cap: Doncs mira, surt, pilla la càmara de fotos, i fes una session de fotos porai… uff fins i tot algnu cop ho he arribat a fer.. no us imagineu quantes vistes dignes de fotografia hi ha a viladecans… com a mínim ninguna.
 
Com deia el KaseO de Violadores del Verso:
"A Decir Verdad, Es Cojonudo Vivir En Éste Cementerio De Sueños Llamado Ciudad"
 
-potser té raó-
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

One response to “(Escriba Aquí El Título)”

  1. Víctor says :

    Pues si viladecans no te moladi lo primero que te salga de la chola!Pues a fer birres!! Ni que sigui a 1 minut a peu de la frontera geogràfica de viladecans-city.Et faig un truc quan acabi i li dic a en frikipiter que vingui!

Digue'm què n'opines!

