Coño! Que Muero Por Morir A Tiempo!

Weyyyy vacances!! que fort!! puc passar-me un dia sense fer res util i no sentirme malament!! jajajaj ja tocava!!
Sembla que ens hem fundit el primer quadrimestre…  com us ha anat? way? fatal? ultrafatal? putissimamare? a mi no m’ha anat malament del tot… dintre del què cap. La veritat és que m’he rallat molt aquest semestre, hi han hagut moments de tots colors.. versions molt diferents de la mateixa història! Ara encara és difícil fer-ne un balanç que s’ajusti a la realitat, sembla que no tingui ni idea de res… casi que només sé que no sé res.
 
Hem passat uns dies de familia, colegues, estar a casa, … potser lo que no fem durant el curs… a mi la veritat és que se m’ha fet molt raro (destaquem també la meva aversió cap a les festes nadalenques…) encara trobo que no encaixo a l’entorn… joder…            en fi…
 
doncs ara estic a casa, obviament, a l’habitació, escoltant rapsusklei, amb la maqueta que tinc per acabar sobre l’escriptori (de la qual me n’he carregat alguna peça en un moment de patositat crònica) que em recorda que encara segueixo sent massa del de sempre… uf. Ara ve el gran dilema de cap d’any: què faig, què no faig, on vaig i a on no vaig? amb qui ho celebro i amb qui no ho celebro? (només hi ha un fixe, que és la taja).. o no em tajo? uff aixo seria fotut.. casi que millor que em taji per cap d’any també.
 
bueeeeeeeeno ja veurem què passa… molt em temo que serà la misma mierda de todos los añoss.
uh… última cosa, busqueu algo d un grup d barna k es diu 08001, son uns k fan mestissatge molt ben fet, hi ha de tot, és d’aquests grups que costa catalogar… és un projecte musical que s’ha dut a terme al raval. (el disc es diu Raval Ta Joie) de debò que sonen de puta mare. si no trobeu res, m’ho demaneu i us ho passo com es pugui!!
 
 
apa, petons, colla d’avorrits
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

