The Trees In The Henderson Swamp…

Escoltant "the Slackers" que és un grup d’Ska de nova york, vaig quedarme amb un catxo d’una cançó ("Henderson Swamp") que parlava d’uns arbres del Henderson Swamp… diu algo així com "If I Could Just Keep My Head Up, Just Like The Trees Down On The Henderson Swamp…" (estic en procés de trobar la lletra sencera i penjarla) doncs un dia que m’avorria vaig buscar això i em vaig trobar amb aquestes bonioques imatges.. les penjo pk són molt maques de veure.
és un estany que es va provocar als anys 30 per accions d uns militars, k es van carregar una presa o algo aixi (per lo k tinc entès) que va formar aquest espai tan currat deixant els arbres per sobre del nivell de l’aigua. és un estany conegut a la zona perquè hi ha activitat de pesca. Crec que és a l’estat de Louisiana, no n’estic segur.. .què més dóna!!
 
apa, que disfruteu les foticos i ja penjaré la lletra de la cançó aviam què diu.
Muak
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

