Monigotes per FreebordSpain

El Alex de la uni em va preguntar de que l’ajudés a colorejar a Photoshop uns dibuixos que va fer el tio a mà.
Son dibuixos per una web de Freebord, que és com un skate pero que es porta com si anessis en snowboard.. jo em fotria uns cazos amb això que casi que em quedo a casa pintant monigotes..
Vam quedar l’altre dia i en vam acabar un, el del casco.
Ara estic fent un altre, que es un que està lesionat.
I el tercer no me’n recordo com és.
jo us penjo els dos primers originals, el colorejat acabat i tal i com porto el 2n.
Oka?
 
 
no em sé la web aquesta, pero deu ser algo rollo www.freebord-spain.com
 
apa que sigui lleu
muak
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

