caramelo solano, caramelo que se aburre

Ufffffff………. quin cansanci…
Ahir vaig anar de concert (GammaRay!) on hi havien dos teloneros, i que en total vai estar tres hores i mitja de peu veient jebis sacsejant les melenes i gent bevent cervesa a punta pala… bueno, en resum va estar de puta mare, els Gammaray toquen de conya!!! HeeaaaaaaaavyyyyyMetalMetalMetalMetalYyyAYyayayyaYUuUUuhh
 
 
Avui és 12 d’octubre, dia de la hispanitat i de les forces armades.. hum.. que interessant. Passem al tema següent.
 
 
I bueno doncs la veritat es que ja porto una setmana sol a casa, i estic tan sol que ja em començava a avorrir, i el fét de llevar-se tard a saco i després fer tantes coses al vespre, no m’ha provocat un ritme de vida massa envejable, de fét he viscut en un cert  descontrol horari  que potser alguns nerviosos i gent activa en general, no serien capaços de portar… jo que soc tan mandrós… algun dia la mandra em matarà.. jajaja com deu ser un atac de mandra? xD millor no saber-ho..
 
Per demà haig de fer urbanística, que tenim correcció, però ja veus, es la una de la noch, i m’ho he mirat una mica per sobre i ja dibuixaré demà.. SEMPRE DEIXO LES COSES PER MÉS TARD..  ESPERO NO DEIXAR-ME PER MÉS TARD A MI MATEIX!!! si si.. rieu.. pero amb lo deixat que soc .. bé. penso que vaig a recollir una mica lo que queda suelto per casa i  casi que em retiri, aviam si demà m’aixeco i puc anar a construcció que és a migdia, ja faré urbanística després de dinar…
*aissss*
 
suspir..
 
 
(suspirais princesa? – pues no, todavia no me voy) (jajaja chiste espontani)
venga avorrits de la vida, ens veiem on sigui, a poder ser que no sigui un enterro
MUaK
 
el cabis
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

