Tuve el mundo como paisaje, el oído como aprendizaje..

Vaya semanes que m’estic empassant… massa feina! És la quarta setmana del curs, i ja anem de cul!! què es aixo? això es un atraco!!
Massa feina per tan poques hores… hores que falten… Moments NO-Viscuts?
 
Ara en serio… la de coses que m’he perdut perquè tenia massa feina de la uni…
…M’està absorbent la carrera?
la meva "vida professional" (en aquest cas acadèmica) m’està acaparant el lloc al que correspon la vida afectiva/emocional i al oci? dedico les hores lliures a la feina de la uni… preparo esboços mentre viatgo amb el bus, se’m cauen esl trastos… el bus està ple i tots fan cara d’abatuts..
 
la rutina setmanal sempre m’ha produït efectes semblants.. Però ara els dies són més llargs, o més que els allargo… massa feina! no és temps d’anar a dormir encara! no és temps de mirar la tele! no és moment de sortir a passejar!! hi ha feina a fer!! ufff…                   … me fumo otro y me pierdo…
… la vida afectiva gairebé que es concentra amb els colegues de la uni i els pares, l’oci és l’alcohol?
(¿chicos formales llegan a casa con grandes pedales?)
 
Perdido por el uso y el abuso de este circo obtuso?
on està la resta del món? pensava que ampliar horitzons serviria per trobar coses noves a la vida… només que recullo deures i més deures..  sí, també tenim drets..  (ja no queden cadires? xD)
 
l’actitud i la felicitat van lligades, em van dir una vegada.. perdoni, però em podria dir a on en venen d’aquesta actitud que diu vostè? a la uni no en trobo..
… i a Vladecans tampoc en venen.
 
 
massa rallades al cap, eh?  deu n’hi do la de coses que tinc al cap..   Importants totes, o ninguna?
potser trobo alleujament escoltant música, potser trobo alleujament dibuixant? no, ja no, fa massa temps que només dibuixo arquitectura. la meva creativitat s’està rigiditzant?
 
massa preguntes per a tan poques respostes…
 
 
 
potser que només cal trobar la pregunta adequada..
.. us deixo que me’n vaig cap a la uni que tinc entrega d’urbanística.
About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!

