Busca una altra cosa i em trobaràs (Part II)

Un cop vaig publicar un post en el que llistava alguns termes de recerca de google amb els que la gent va a parar al meu blog. Alguns eren prou divertits com per animar-me a escriure’l. La cosa, haig de dir que ha anat millorant amb el temps, i amplio la llista ambtermes més, que, almenys, mereixen “el minut de glòria”.

покер фейс (és per tots sabut que domino el ciril·lic, resulta que és “poker face”)

que significa cabistron (cabis + tron, no vol dir res, sóc jo)

el si clodela rana (mmm.. em pregunto si el No Clodela Rana també dona resultats)

vaifer (vaifer, vainar, vaitornar, i altres el·lipsis en la pronúncia catalana)

imagenes de los paujaros (fantàstic! sorry però de paujaros tinc gairebé zero fotos. Tenia coleccio dels Fotoños)

que es un render (vas encaminat)

plus rien ne m’etonne plus rien ne m’etonne plus rien ne m’etonne (3 cops?)

persones il·lustres de viladecans (gràcies)

estudiar arquiectura i nits sense dormir (em sona d’algo)

cabistron de dos puntas (aquest em té força desconcertat)

dibujos de ben 10 (em pregunto com ha arribat fins aquí)

renderito wiki (aquest m’agradaa força, confio en utilitzar aquests termes en properes ocasions)

tutorial 3d max kabis (gràcies)

Etiquetes: , , ,

About cabistron

Arquitecte en procés, friki en general, i persona humana, fins i tot quan em passo amb el patxaran. ____ Arquitecto en proceso, friki en general, y persona humana, incluso cuando me paso con el patxarán. ____ Architect in progress, almost a complete geek, and a human being, even when I drink too much Patxaran.

Digue'm què n'opines!